Onsdag 16e September 2009

Hej!

Har varit ledig idag, så vad har jag gjort absolut ingenting faktiskt bhar bara tagit det lungt eller ja det kanske jag inte har gjort hela dagen. För vid 15.15 ringde min syster och undrade om jag kunde möta henne vid dagis strax före 16 så fick skynda mej och byta om men hann iaf inte med den första bussen utan nästa skulle gå 15.38 och då skulle jag ta bussen hem och hämta vagnen och sen gå till dagis. Men var nere i "centrum" 15.28 och då bestämde jag mej för att gå hem till min syster och normalt tar det 20-25 min men det tog 14 minuter för mej idag så var helt slut när jag kom fram till dagis, för på 30 min hade jag gått en vända som normalt tar 50 minuter.

Efter det följde jag med dem hem och stannade en stund innan jag tog bussen hem och hade väldig tur eftersom bussen skulle gå 17.07 och när jag kom ut var den 05 och bussen kom så sprang och chauffören var snäll nog att vänta på mej.

Jaha nu har halva veckan gått och det känns väldigt skönt, just det har faktiskt gjort en annan sak idag också men tänker inte tala om vad det är för vill vara säker på saken innan jag säger något. Men häromdagen sökte jag iaf jobb som personlig assistent som timvikarie då alltså finns ju inga jobb här runt omkring att söka för dom flesta vill att man ska ha körkort så sökte i Göteborg, får se hur det går med dem.

Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0