Uppdatering, Blandat

Hallå!

Sitter på det sista tåget av 3 stycken nu och befinner mej någonstans mellan Hallsberg och Skövde och ska vara framme i Skövde 12.09 och det ska bli väldigt skönt att få komma hem till min egen säng och kunna lägga mej och sova. Men måste komma ihåg att betala alla räkningar, dom skulle egentligen vara betalda igår men eftersom jag inte hade dem med mej till mamma så var det svårt att göra dem, så gör dom direkt när jag kommer hem istället.

Ska bli lite intressant och komma hem och se hur mycket post jag har fått under dom här 3 veckorna som jag inte har varit hemma på, heltsjukt faktiskt har inte varit hemma sen 11:e Augusti så får väl se hur det ser ut där hemma. Men syster skulle ta hand om posten och blommorna så hoppas att dom har klarat sej, för har jag lyckats hålla dom vid liv i snart 1 år så borde hon klara dom i 3 veckor.

Det känns otroligt skönt att komma hem och vara så pass brun som jag faktiskt är för nu kommer ju hösten och i vanliga fall är man blev och ser trött ut, nu är jag brun och glad ;)

Turkiet resan då var otroligt härlig och det var jätteskönt att vara borta i 2 veckor, träffade en massa härliga människor, men visst gjorde man sina misstag då och då men det måste man göra för att man ska kunna lära sej något.

Nej ska ta och packa ner datorn nu eftersom det inte är så lång tid kvar tills vi är framme hemma i Skövde.

See you ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0