Tisdag

God morgon!

Vaknade för ungefär 30 minuter sen och ska snart ta mej min smoothie som jag gjorde iordning igår kväll, det blir alltså min frukost och sen vid 12 blir det lunch eftersom jag ska till skolan sen och vara där 13. Då har vi föreläsning till 15 och sen slutar vi igen, men funderar på att kanske sitta kvar en stund och plugga lite men får se hur det blir med den saken.

Äntligen har jag börjat sova hela nätterna för innan har jag vaknat vid 02 och inte kunnat somna om på kanske 30 min till 1 timme, har inte varit så roligt när man ska upp till skolan dan efter. Men en del nätter kunde jag faktiskt vakna ännu oftare hur konstig det än låter så brukade jag vakna vid 03,05 och tillsist 07.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0