Söndag = Film dag

Hej!

Idag är det alltså Söndag och nu är helgen slut, snart börjar alltså en ny vecka och jag skulle egentligen ha tvättat mellan 12 och 17 men kände inte för det och förresten så hade jag inte plockat fram tvätten heller. Sitter och kollar på film just nu eller har gjort det ett bra tag för den är över 5 timmar och kanske har sett halva filmen än så länge.

Finns egentligen inte så mycket att skriva om, eller en sak kan jag berätta jag och Jessica har börjat planera nästa års semester och självklart ska vi åka till Turkiet och Alanya igen, fast den här gången ska vi åka 1 månad och det ska bli så skönt om vi kommer iväg. Sen så har jag, mamma och Sonja börjat kolla på om vi ska åka på semester i December och som det ser ut just nu åker vi så att vi kommer hem igen dan föe julafton.

Nej ska fortsätta kolla på filmen nu


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0