Dags att sova

Nu tänkte jag faktiskt gå och lägga mej ska ju upp relativt tidigt imorn, det är faktiskt väldigt tidigt för att vara helg för min del iaf. Måste gå upp runt 7.30 för att hinna med allt som ska göras imorn bitti innan jag tar bussen hem till min syster, ska äta frukost hemma hos dem innan vi sätter oss i bilen vid 09 och åker upp mot Dalarna för att hälsa på familjen. Vilka är vi då som ska åka, som vanligt är det jag, min syster, Ida och Max har blivit så dom senaste gångerna vi har varit upp men nu kan inte Christian( systers man), följa med eftersom dom ska åka på tjänste resa till Rom med jobbet.

Men nu kan jag iaf lägga mej med ett leende på läpparna, låter rätt töntigt men fick höra ett antal saker idag av en speciell person som gjorde mej väldigt glad :D

Nej nu måste jag väl ta och lägga mej fast jag inte är ett dugg trött, hoppas bara att jag kan sova för såg slutet på : Jag vet vad du gjorde förra sommaren 2 som gick på 4an innan och brukar ha svårt att sova efter att ha sett skräckfilmer.

Godnatt/ Bea


Kommentarer
Postat av: Josephine

sv: härligt :) jo bra. vad gör dudå?

2009-09-26 @ 11:20:23
URL: http://stjupid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0