Tisdag morgon

Idag är jag ledig från skolan så bestämde mej för att sova extra länge så hade ställt alarmet på 11, men blev väckt runt 9 att några började smsa mej och va så trött att jag messade att jag skulle sova mer men att vi fick höras senare. Så har ju inte varit vaken så himla länge och är fortfarande väldigt trött och önskar att jag kunde få sova lite till, men ska ut och gå senare då blir jag förhoppningsvis lite piggare.

Har iaf hunnit med att boka tågbiljetter så åker upp till Dalarna redan nästa Onsdag, och det ska bli så himla skönt att få åka upp igen och träffa mamma och Jessica, kan tyvärr inte träffa min bror och hans sambo eftersom dom åker till USA nästa Måndag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0