Söndag

God morgon, eller vad man nu säger när klockan är efter 13? har varit vaken sen 12 orkade verkligen inte gå upp när alarmet ringde vid 11 så slog av det och somnade om igen.

Var ju hemma hos min syster på middag igår och det var jätte gott och enkelt, var en vanlig pasta sallad men sen fick vi själva välja vad vi ville ha i eftersom vissa var vegetarianer. Hade även med mej en flaska vin som jag kanske drack 2 glas av men sen hade jag även cider. Och dom var jag och Max och hämtade på "bolaget" som han sa, var ut i garaget och hämtade dom från mitt flak som står där ute. Efter maten så sjöng vi sing star och det var som vanligt kul och efter ett tag körde vi lag tjejer mot killar och vi vann varenda gång :D Hade Ida med i vårat lag och hon är så duktig fast hon bara är 4 år, hon spöade sin egen pappa och kan refrängen till Jennie let me love you jättebra.

Efter 23 någon gång beställde dom andra taxi hem och jag frågade Tessa om dom hade någon tid tabell, men som vanligt hade dom inte det så fick gå ut på nätet och hade precis missat bussen så fick vänta i 1 timme tills nästa buss skulle gå.

Idag ska jag bara ta det lugnt och inte göra nått speciellt alls, kanske skulle ta och göra lunch snart, för tillfället sitter jag och lyssnar på Viva la vida med Darin och kan inte sluta lyssna på den när jag väl har börjat, tycker den är så bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0