Skulle publiceras Tors 8 Okt

Hej!

Idag har jag varit i skolan och haft föreläsning och direkt efter den gick jag ner till Willys och handlade lite till min syster eftersom jag var bjuden till dem på middag ikväll. Men när jag gick ner till stan så började det regna, inte så roligt med tanke på att min jacka inte var vatten tät men tog mej till Willys iaf och handlade sen tog jag bussen till syster. När jag kom dit så var Maria, Wilma och Hugo där och fikade så fick smaka på dom nybakade bullarna och dom var otroligt goda, får testa och göra egna någon dag. Senare när C kommit hem så åt vi middag och sen åkte jag och syster till Maxi för att handla lite och sen skjutsade hon hem mej och så bestämde vi att jag skulle komma förbi imorn igen för att hon ska låna dator och internet eftersom deras är sönder.

Har även beställt piercing smycke till naveln och hittade jättesnygga och billiga så fick 2 st till priset vad 1 kostar på andra ställen så tyckte att det var bra =) dessutom är den ena självlysande i mörker så det är ju rätt kul, så får se hur bra den funkar sen. Får ju faktiskt byta smycke imorn men det blir svårt eftersom jag inte har något nytt hemma.

Har suttit och pratat med Jessica i över 1,5 timme nu ikväll och pratade mest om när vi ska på Etage när jag kommer upp sista helgen nu i Oktober är ju Haloween fest då och vi letar kläder som vi kan ha på oss då. Så därför ska jag ta bussen till Elins Esplanad imorn och gå in i lite affärer och kolla vad som finns, för jag behöver ngt blått och Jessica ngt randigt.

God natt/ Bea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0