Onsdag

Hej!

Tänkte passa på att skriva lite när det ändå inte är något bra att kolla se på tv, igår var jag hemma och mådde dåligt hela dagen hade hemsk huvudvärk och mådde illa så var skönt att få ta det lugnt och bara ligga och vila.

Idag har jag varit hos min syster och ätit lunch med henne och barnen sen tog jag och barnen bussen till dagis så lämnade dom idag, åkte sen tillbaka till min syster som var hemma och fixade innan hon skulle till KSS och jobba. Sen har det inte hänt så mycket var ner till stationen och hämtade ut min tågbiljett och åkte raka vägen hem sen, då jag glömt att posta ett viktigt brev.

Just det fick även reda på att jag kanske måste åka tillbaka hit till Skövde Söndan efter att jag har åkt upp, för min mamma vill att Ida ska följa med upp och om det blir så måste jag åka ner med henne och sen åka upp igen. Blir väldigt mycket tåg åkande isf men blev lovad att få alla biljetter betalade isf, men får säkert höra imorn när jag ska passa barnen medan min syster är på ultraljud.

/Bea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0