Lugn Tisdag

Hej!

Nu var det ett tag sen jag bloggade men har ju inte hänt så mycket så har inte har någon större lust för att blogga, idag är jag ledig från skolan och ska passa på att tvätta nu mellan 12-17 sen får vi se vad jag gör. För det finns en person som ville att vi skulle träffas och fika idag men är inte så säker på att jag vill det längre, för fick höra en sak av en kompis igår och om det är samma person så vet jag inte vad som är sant.

Brukar inte ha så mycket planer i månaderna men har lite framöver nu, någon dag sista veckan i Oktober åker jag upp till Dalarna eftersom vi ska gå på Ladies Night i Leksand 30e och sen 31a är det haloween fest på Etage så då ska jag dit med bl.a Jessica och Linn iaf. Sen åker jag inte hem igen fören på måndagen för kommer absolut inte orka åka hem dagen efter Etage.

Och sen den 5e November kommer Jessica ner igen och stannar till 9e och då funderade vi på om vi skulle åka till Göteborg över dagen under den tiden, sen ska vi ju självklart ut och festa, men det gör vi alltid när Jessica är nere och hälsar på. 21a November ska min brors sambo ha sin 30 års fest i OK stugan där hemma och det blir nog stort med massa folk så det ska bli kul att komma hem då.

Sen håller jag och mamma på att kolla efter resa till någon gång i December, men har ite bestämt vart vi ska åka så kollar på en massa olika alternativ och det ser väldigt lovande ut, är faktiskt rätt billigt med 2 veckor just nu, iaf på den sidan som jag har kollat resorna på.

/ Bea

Kommentarer
Postat av: Sara - En dalkulla i Österrike

SV. Det är de verkligen :) man bör åka till Österrike någongång i sitt liv!

2009-10-06 @ 12:43:49
URL: http://candis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0