Lördag= Städning och sen då?

God morgon!

Men jag har varit uppe i över 1,5 timme redan och sjukt trött eftersom jag inte somnade fören efter 01, kunde bara inte somna och det var ovanligt lätt att gå upp efter bara 7-8 timmars sömn men nu är jag väldigt trött och vill bara lägga mej och sova. Men det kan jag inte göra för idag står det städning på schemat och är inte alls sugen på det, men måste göra det eftersom min syster kanske kommer hit och kollar på film imorn kväll någon gång.

Så vad händer mer än städning idag då? Vet faktiskt inte kanske ska träffa en person men då måste jag vänta på ett telefonsamtal innan jag vet hur det blir och det kan ta hela dagen, fast är inte allt för optimistisk över att det kommer bli något idag. Och om det inte blir så ska jag försöka ta mej ut på en promenad så man piggnar till, men ska se till att ha mer kläder än igår kväll för då var sjukt kallt ute så det enda som var varmt var mina fötter, tack vare mina skinn skor.

Nej ska väl fortsätta med städningen har ju en hel del kvar som ska göras, hade varit mycket enklare att ha en 1:a men tänk så lite utrymme jag skulle ha då tror inte jag skulle fixa det med tanke på att jag har en stor 2:a i nuläget.

 

/Bea


Kommentarer
Postat av: Leia

Hej!

Allt bra? =)

2009-10-10 @ 15:01:46
URL: http://leiabloggar.blogg.se/
Postat av: Leia

Skönt att det är bra med dig!

Det är samma här, så vad gör du?

2009-10-10 @ 22:23:30
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0