Ladies Night

Hej!

Nu sitter jag och mamma här hemma och väntar på att klockan ska bli lite mer så att vi kan åka till Leksand på Ladies Night, det ska bli riktigt kul. Sminkade mamma innan och blev jätte nöjd med hur hon blev att se ut, dessutom blev jag rätt nöjd med min egen sminkning också, men är jätte röd om mina kinder det känns som att jag är väldigt förkyld.

Efter att Ladies Night är slut ska jag följa med Jessica hem eftersom vi ska ut på Etage imorn kväll.

Har varit i Falun nästan hela dagen men i morse när jag skulle ta bussen 09.35 så fick jag se bussen åka förbi när jag nästan var framme, det här var 5 min innan bussen skulle gå och blev väldigt arg. För här hemma hos mamma går bussarna inte så ofta som inne i stan, men hade turen att det skulle gå en buss en timme efter, detta är väldigt ovanligt här ute på "landet" som en del skulle säga.

/Bea

Kommentarer
Postat av: emma

hoppas du har en bra lördag? / fröken bitterfitta

2009-10-31 @ 16:58:47
URL: http://frokenbitterfitta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0