Fredag kväll

Hej!

Sitter och kollar på Idol just nu men jag vet inte riktigt om jag tycker att temat är så bra hitills, men sen när det blir den långa pausen så ska jag ta och plocka ihop lite och även ta och diska.

Det var lite lustigt idag när jag skulle gå till bussen från min syster och när jag hade fått på mej skorna och skulle sätta på mej jackan så hörde jag folk på trappen och precis då kom min syster och barnen hem så jag stannade kvar och bakade choklad muffins med dem. Dom blev rätt goda så fick några med mej hem, men ska inte äta någon fören jag har fått hem vanilj glass för dom blev lite starka i smaken.

När jag satt på bussen hem ringde jag och pratade med mamma och hon hade haft besök på jobbet av min kusin, hennes pojkvän och deras 2 månader gamla son och dom hade bjudit oss till Hugos dop som skulle vara den 24:e Oktober, så bestämde mej för att kolla hur jag går i skolan veckan efter och om det inte är ngt speciellt åker jag upp redan 23:e.

Som vanligt var jag ute och gick idag innan jag började med middagen och såg jättekonstiga hus så kändes konstigt när jag gick där så skyndade mej vidare för det kändes lite obehagligt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0