Fredag 9 Oktober 2009

Hej!

Gick upp vid 10.30 idag och gjorde mej iordning och kollade på tv samtidigt sen gick jag ut i förrådet och hämtade in mina bruna stövlar och sen fick jag bråttom eftersom bussen skulle gå 11.32 och klockan hade redan hunnit bli 11.29 så fick lite panik och trodde att jag inte skulle hinna med bussen. Men hade otrolig tur för när jag kom till busshålls platsen så stod det en gubbe där och då insåg jag att bussen inte hade kommit än så kunde lugnt pusta ut.

Åkte till Elins esplanad för att kolla efter något som jag skulle kunna ha på mej när vi ska på Etage 31:a Oktober och fick tag på en jättesnygg blå klänning inne på Gina tricot, passade även på att köpa ett par tjocka gråa strumpbyxor, väldigt fina var dom iaf. Sen skyndade jag till bussen eftersom jag skulle hem till min syster då hon skulle låna datorn, men när jag kom hem till dem så var det ingen hemma så gick in och väntade och efter en stund kom min syster hem och berättade att dom var bjudna på lunch hos grannarna men att jag gärna fick ta något i frysen att äta. Så är kvar hemma hos min syster och har varit här i 2 timmar nu men det är rätt skönt faktiskt, me ska nog ta bussen hem snart för måste hem och städa för på Söndag kommer nog min syster hem och så ska vi kolla på Män som hatar kvinnor, ingen av oss har sett den än och båda vill göra det så vi kan se flickan som lekte med elden sen.

Imorn då vad händer då? Ja det är ju Lördag och helg men för mej innebär det att jag ska fortsätta med städningen och så ska jag eventuellt göra en till sak, men får se hur det blir med den saken för det måste bestämmas i förväg isf. Måste även komma ihåg att jag ska boka tågbiljetter till Borlänge när jag ska upp till Dalarna, gör jag inte det snart så kommer biljetten blir så sjukt dyr att det inte skulle vara värt att åka upp. Och jag ska upp för kan verkligen inte missa Ladies Night i Leksand och får inte missa Etage heller, för var ett tag sen jag var ut nu och det brukar inte hända så ofta nu för tiden.

/Bea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0