091030

Hej, tänkte fördriva tiden lite för sitter och väntar på att jag ska kunna gå upp till busshålls platsen och ta bussen till Falun, där ska jag träffa Jessica så jag får lämna min väska med grejer som jag ska ha imorn kväll när vi ska ut på Etage. Men först ska jag upp till mamma och hämta nyckeln till bilen så jag kan hämta väskan som står där, vid lunch ska vi gå ut och eftersom det inte blev tillräckligt mycket kvar av middagen igår.

Ikväll är det ju Ladies Night i Leksand och det ska bli jättekul, vi var dit förra året också och då var Måns med som gäst artist, men då hade vi så att vi åt middag också inte så gott för det var skaldjurs platå. Men i år hade dom tydligen "riktig mat" men vi tyckte inte att det var värt 795 kr, så då kan vi äta hemma ist. Egentligen skulle mammas jobbar kompis Sonja med oss men hon kan tyvärr inte längre, då hennes barnbarn har vart in på Akademiska i Uppsala och har gjort en stor operation. Sen behöver dom även hjälp med flytt så hon fick lov att dra sig ur. Men nu är frågan hur ska vi bli av med våran 3e biljett?

Ojdå måste skynda mej nu för bussen går om 11 min och jag är inte färdig än!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0