På tåget

God morgon!

Nu sitter jag och Ida på tåget till Örebro och nu känner jag att det kommer bli en lång och jobbig dag, framför allt känner jag att tålamodet redan är väldigt lågt eftersom jag är väldigt trött och Ida har redan börjat gnälla över att hon är hungrig, inte konstigt med tanke på att hon vägrade äta någon middag igår och idag tog hon bara mus bett på smörgåsen. Har försökt förklara att det inte går att köpa mat på tåget än, då dom inte kommer på fören i Kopparberg med vagnen. Dessutom var det krångel med biljetten eftersom vi inte fått något boknings nummer och visade ist upp kvittot men tåg konduktören sa att om vi inte hade boknings nummer var det kört och när jag visade upp ett nummer som vi hade sa hon att det var boknings numret, men det gick ju inte att få ut biljetten med det.

Är inte alls roligt att behöva åka tåg fram och tillbaka idag, men måste ju ner och lämna Ida och sen ska jag hem och hämta lite räkningar, ska även passa på att ta med mej lite cider så jag har tills på Lördag. Är tillbaka i Borlänge igen vid 19.09 ikväll så ska liksom sitta på tåg i cirka 9 timmar idag, inte alls roligt men har iaf turen att det bara är 10 min vänte tid i Hallsberg när jag åker tillbaka ikväll.

/Bea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0