Skulle publicerats 091024

Hej!

Igår tog jag och Ida bussen till Falun för att fika med mamma på eftermiddagen så gick upp till henne på kontoret när vi kom fram och sen skulle vi gå och fika. Men det glömde mamma av helt så blev ingen fika utan vi åkte upp till Maxi efter jobbet och handlade tills middagen och tills dagens korv tillverkning. Efter Maxi åkte vi till Norslund för att hämta upp Sonja och Lia som skulle följa med oss hem, väl hemma gjorde vi iordning tacos och efter det satte vi på Mamma Mia eftersom barnen ville se den, hann se 30 min innan Idol började. Men vi såg inte och lyssnade inte så mycket på Idol eftersom det blev helt tokigt här med båda barnen som var jättebusiga och kunde inte sitta stilla.

Idag då vaknade jag inte fören 10 och blev väldigt chockad över att barnen inte kommit och väckt mej som dom brukar göra, när dom tycker att man har sovit alldeles för länge. Men gick iaf ner och trodde att dom skulle ha kommit igång med korv tillverkningen men det hade dom inte eftersom mamma upptäckt att det saknades en hel del grejer så hon fick åka till farmor och hämta dem. Vid 13 var vi klara och satte igång med lunchen och efter en stund kom farmor som var bjuden på lunch.

Dagen blev lite stressig eftersom vi skulle vara i Falun på dop tills 16, men vi hann iaf dit och hann till och med in på Åhlens och köpa kort som skulle vara med paketet. Själva dopet tog inte alls lång tid men efteråt fikade vi och kom inte från Falun fören vid 18 tiden och åkte in på Maxi och handlade.

Nu ikväll fick jag en väldigt stor fråga som jag inte har någon aning om hur jag ska svara på den, utan måste verkligen fundera jättemycket på det för det är sjukt svårt.

/Bea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0