Blandat 091023

Hej!

Nu sitter Ida och kollar på Bolli bompa och har nyss ätit frukost, något som jag själv inte kan göra för måste vara vaken rätt länge innan jag kan äta, för annars mår jag illa.

Idag skulle vi ha åkt till Falun och ätit lunch med mamma, men hon smsade imorse och skrev att det inte gick för hon hade glömt att dom skulle på sopplunch med jobbet. Så nu vet vi inte riktigt vad vi ska göra, för det är ju inte alls roligt att gå ut i det här kalla vädret. Men nu funderar vi på om vi ska åka till Falun iaf och fika med mamma ist, men då måste vi få tag på henne och höra om det går bra först.


Nu är det bestämt och jag och Ida ska ta bussen till Falun lite senare och fika med mamma, det var Ida som pratade med henne och hon la på direkt efter men både jag och mamma ville ju prata med varandra men bestämde iaf att vi tar bussen 12.50 och innan det ska vi hinna äta lunch. Hm måste ta och fundera lite på vad vi ska äta finns inte så mkt som jag kan bjuda den här lilla tjejen på för hon har blivit väldigt kräsen på sista tiden.

Nej nu måste jag ta och plocka ihop här hemma lite grann, för ikväll får vi besök av Sonja och Lia som ska sova över och imorn ska tjejerna leka lite, innan vi ska på Hugos dop.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0