Bla bla

Känns som att jag bara klagar på att det är kallt, men det är ju faktiskt det och idag ska jag bara tillbringa dagen i soffan och ha det skönt för orkar verkligen inte göra så mycket idag, det får jag ta tag i imorn och på tisdag istället har iaf ätit lunch nu så klarar mej ett bra tag. Tänker faktiskt inte ens slå på tvn förens det är dags för One tree hill ikväll och är ju inte så många timmar kvar tills dess men nöjer mej med datorn så länge kan ju kolla på serier.


Läste lite bloggar medan jag åt lunch och dom skriver massa om att det ska ha varit fusk på Blog awards om att Foki vann årets blogg, är inte insatt men som dom flesta skriver så verkar det som att Kenza skulle ha vunnit men att man ändrade till att man inte får vinna flera år i rad.

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Du gör helt rätt i att slappa, man behöver ha slappedagar för att orka.



Ett tips: gå med www.gratis5.se/user/register/Jeanette81 Det går snabbt att få presentkort och finns presentkort på nästan alla kedjor. Tog mig bara 3 veckor att få ihop till det första. Går man med via länken ovan får man just nu 25 extra poäng, dvs. totalt 75 mot annars 50. Så passa på!



Fungerar som gratisbio men det går snabbare att få presentkort.

2009-10-18 @ 15:55:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0