Babbel

Hej!

Har hunnit med rätt mycket på dom här timmarna som jag har varit vaken, har städat klart och dammsugit och torkat golven i nästan hela lägenheten. Har även hunnit vara ner till affären och handlat lite, och just nu har jag en plåt med muffins i ugnen och hoppas att dom blir bra, för fick se att jag inte hade något bakpulver hemma så testade med hjortron salt ist. Så ska spriga och ta ut dom nu, det är med dumle i, jättegoda brukar dom vara.

När dom är klara så ska jag diska och sen börja med lunchen, blir stuvade mackaroner och korv idag, något jag inte har ätit på jättelänge sist var hemma hos mamma innan jag åkte till Turkiet i Augusti.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0