Äntligen helg!

Det är så himla skönt med helg men har varit vaken sen 10, vilket är rätt ovanligt för mej med tanke på att jag har gått upp 11 den senaste veckan när jag har varit ledig. Har redan hunnit med en del grejer som skulle göras idag, har även skrivit en: ingen reklam tack! lapp och satt upp på dörren, hatar all reklam som kommer spec den som man inte vill ha. Har liksom kanske 4-5 pappers påsar ute i förrådet som vi ska åka iväg med lite senare idag.

Idag består dagen av lite städning, diskning och ikväll ska jag hem till min syster på middag och så ska vi sjunga Sing star, Ida som är bara 4 år är jätteduktig och får väldigt många poäng när hon sjunger. Inte för att skryta men för mej brukar det gå väldigt bra och när vi i familjen sjunger så brukar jag vinna ganska ofta, men min syster och min brors sambo är bra motståndare.

Nu är det bara 4 dagar kvar tills jag och Ida åker upp till Dalarna, ska bli så skönt att bara kunna slappna av och inte behöva tänka på alla måsten och mamma får fixa maten. Sen åker vi ju hem igen nästa Söndag och så ska jag hem och packa klart, sova sen åker jag tillbaka upp på Måndagen.

/ Bea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0