091028

Har varit en lång dag då jag gick upp strax efter 09 och tog sen bussen till Falun då jag hade tänkt gå upp till mamma och hjälpa henne lite för att sedan följa med henne och hennes jobbarkompisar och äta lunch. Men när jag sitter på bussen så ringer Jessica och undrar om jag vill äta lunch med henne så vi möttes upp vid American takeaway och sen går jag och möter upp mamma för att få pengar så att jag skulle kunna ta bussen hem. Men bestämde att jag skulle stanna kvar så kunde jag hjälpa henne på jobbet lite grann, men innan vi gick tillbaka så var vi in på både H&M och Åhlens och där köpte jag ett par strump byxor som jag ska ha på Fredag när vi ska på Ladies Night.

När mamma hade möte på jobbet så tog jag en massa papper och kuvert som skulle läggas ihop så det bara är att sätta på etiketter sen, så satt i fika rummet och allt var bra tills mammas chef som satt och åt frågade vad jag höll på med för brev, så det inte var någon sekretess eftersom jag inte är anställd i kommunen längre. Blev så himla arg att så fort jag såg att mamma var klar med sitt möte så gick jag direkt till henne och sa att jag förstod varför hon inte gillar sin chef och berättade vad hon hade sagt och alla som hörde det tyckte att hon var helt knäpp.

Efter jobbet åkte vi hem, men först åkte vi in och handlade på affären och så när vi kom hem åt vi pannkakor och så har vi kollat på Bonde söker fru och just nu tittar jag på Oskyldigt dömd. Har även gjort en annan sak men det tänker jag inte berätta om för det är en hemlighet ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0