091020

Hej!

Har varit vaken sen 11.30 och skulle ha tagit bussen in till stan för en liten stund sedan för att möta upp min syster, men hon tyckte att det skulle ta alldeles för lång tid innan jag var där så hon fixade det själv ist.

Så vad händer idag då? Ska plocka ihop lite blev inget gjort dom andra dagarna ska även börja packa eftersom vi åker uppåt imorgon och det verkar med all sannolikhet som att Ida ska med för hon har inte haft någon feber nu. Och vad behöver man ha med sej? behöver iaf inte så mkt kläder för har en del kvar hemma hos mamma så blir nått klädesplagg, dator, plattång, smink, det är nog i princip allt som ska med.

Har haft grejer i håret i natt så att det har blivit lockat, men glömde att det blir jätte roligt när jag inte har så långt hår, så själv tycker jag att det ser hemskt ut men då är det väl tur att jag inte ska iväg och göra något speciellt idag.

Får inte glömma att idag är det ingen vanlig dag för idag är det Mattias födelsedag, hurra hurra, hurra!
Det är alltså min storebror som fyller 32 år som för tillfället är i Los Angeles med sin sambo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0