091019

Nu är det Måndag och jag är ledig från skolan och skulle egentligen tvätta idag, men får helt enkelt se hur det blir med det för sa till min syster att jag går i skolan till 15, ibland är det skönare å säga att jag i skolan till en viss tid för annars är det en massa som dom behöver hjälp med och ibland blir det alldeles för mycket.

Igår fick jag se att min syster hade skrivit på Facebook att Ida hade 39,5 graders feber och det som var tänkt att hon skulle följa med mej upp till Dalarna men får se hur det blir med den saken. Hoppas bara att hon blir bra snart för vet själv hur jobbigt det är att ha så hög feber och det är riktigt jobbigt.

Som det ser ut just nu får jag åka upp själv och då stannar jag ju kvar hela tiden, men vet inte riktigt hur det ska funka eftersom alla räkningar inte har kommit än, men i värsta fall får jag väl betala en dek i efterhand värre än så är det ju inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0