Vilken kväll...

I Lördags skulle vi ju på Haloween fest på Etage och innan det var det förfest hemma hos Linn och den var väldigt lyckad, men när vi väl kom på Etage hann vi bara va där i 30 min för då blev Linn utslängd utan att ha gjort någonting. Så då gick vi till engelska och hade väldigt trevligt och träffade lite folk, träffade även 2 killar som gick på gymnasiet samtidigt som mej och Jessica och tydligen har jag berättat för den ena killen att jag tkr att hans kompis e snygg så nu får jag lite tips om hur jag ska göra för att få honom ;) Kan säga att jag inte kommer ihåg allt från kvällen och det är inte alls konstigt med tanke på vad jag drack, men hade jättekul iaf och varken spydde eller däckade så det är ju jag jätteglad över.
Idag skulle jag egentligen ha åkt hem till Skövde, men när mamma hämtade mej hos Jessica igår så sa hon att jag fick stanna så länge jag ville så tänkte stanna tills på Tors, men vi se för biljetten som jag skulle ha haft då är rätt dyr. Så idag kommer nog min bror och hans fru ner och äter lunch eftersom dom kom hem från USA inatt och ev kommer Annelie också ner, mamma hade sagt att hon kunde göra det då hon var hemma och va sjuk. Igår var vi hem till min bror och lämnade grejer till frukost och kan säga att det var rätt kul att se deras hus efter att deras vänner hade gjort om det lite.
Nej nu ska jag väl ordna med lite saker här hemma.
/Bea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0