Skit också

Fan fan fan!

Jag vaknade försent hade ställt alarmet på 8.30 för att jag skulle hinna upp och ringa ett samtal innan 9.30 idag men alarmet gick aldrig igång så vaknade för en liten stund sedan och nu är det försent sedan länge. Vad ska jag hitta på idag då? funderar på att ta bussen ner till stan och gå till arbetsförmedlingen och skriva in mig för nu gick det att skriva in alla uppgifter som skulle in iaf.  För när jag skulle göra det tidigare i helgen så har det bara krånglat och inte velat funka, men nu äntligen funkar allt som jag vill, eller inte alarmet på mobilen då.

Nej ska gå in och ta ett långt bad och sen göra mej klar och åka ner till arbetsförmedlingen är lika bra att få det överstökat så fot som möjligt fattar bara inte varför jag inte har gjort det mycket tidigare kunde liksom ha gjort det redan i våras eller rent av förra hösten, men men det är lätt att vara efter klok.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0