Sitter och väntar

Hej!

Just nu sitter jag och väntar på att min syster ska ringa och säga att familjen är klara och är på väg för att hämta mig eftersom vi ska åka upp till Dalarna idag, men shit vad dom är sega är över 1,5 timme sedan Christian skjutsade hem mig och dom är väl säkert inte klara än på 20 - 30 min är riktigt segt att bara sitta här hemma och inte göra någonting då.

Idag har jag varit hemma med barnen hela förmiddagen eftersom Christian jobbade och Tessa var först till frisören och sen till sjukhuset eftersom killen hon jobbade hos har antagligen dött igår kväll eller inatt så dom hade möte på sjukhuset där dom fick reda på vad som händer för dem nu med tanke på att dom inte har något jobb kvar. Men chefen lugnade alla och sa att det fanns jobb så ingen behövde bli arbetslös iaf.

Nej ska nog ta och stänga av datorn nu och vänta på att dom andra ska höra av sig för det kan bli väldigt snart, eller senare det vet man aldrig,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0