Otur hela veckan

Hej!

Jag har sån otur den här veckan skulle till Arbetsförmedlingen på ett seminarium om hur man skriver jobbansökan, så tog bussen så att jag skulle vara där i god tid innan 10, men vad händer? jo när jag kommer fram till rätt adress som det står på hemsidan så ligger inte det där så gick runt länge innan jag tappade lusten så åkte hem igen ist. Men som tur var så var det inget möte som jag skulle på utan såg igår när jag var ut att dom hade seminarium idag och tänkte att det ska jag gå på, men får vänta till nästa gång ist.

Om jag hittar dit på Måndag ska jag på seminarium och då handlar det om hur man hittar jobben, hittar ju en del men man har ju ingen tur heller så känns lika bra att gå på det när jag inte har något annat för mej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0