Lördag 7 November 2009

God morgon!

Idag är det Lördag och jag har redan varit vaken ett tag, sen någon gång efter 10 så har hunnit med att diska lite och även fixat lite grejer inne i badrummet, nu är det bara att vänta på att Jessica ska vakna så vi kan äta frukost börjar faktiskt bli lite smått hungrig nu när jag varit vaken ett tag.

Idag har vi inget planerat förutom att vi ska ut på krogen ikväll men vad vi hittar på tills dess får vi se, kanske blir en vända på stan eller så kanske bli plockar ihop här i lägenheten Jessica fick ju ett "ryck" i Torsdags och började städa i köket medan jag höll på med maten.

Nej ska ta och kolla upp en grej nu, innan sömntutan där ute vaknar ;) Nejdå skämt å sido förstår att det är skönt att sova länge på helgen, brukar också göra det men nu kunde jag inte somna om.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0