Lördag 091114

Hej!

Idag hade jag ställt alarmet på 09 eftersom Therese och dom skulle komma och hämta upp mej och så skulle vi åka till tippen, men dom skulle ringa först men smsade när jag vaknade och fick inget svar så somnade om och gick upp vid 11 istället. Det var riktigt skönt att får sova så länge med tanke på att jag inte gick och la mig fören 02.30 inatt då jag kollade på filmen på 4an men orkade inte kolla klart på den.

Men Therese och barnen kom iaf och hämtade mej efter 12.30 och så åkte vi till tippen med grejer som skulle slängas, när vi var klara där åkte vi till Sigges och köpte godis och oj vad mycket godis dom hade och en del var sånt som jag bara fått tag när vi har varit på marknad innan. Sen åkte vi hem och så började jag med maten och det blev riktigt gott, pasta och skinksås och Therese hade även i ärtor och tyckte det så lite konstigt ut först men var faktiskt rätt gott. Efteråt var jag smakråd åt min syster som letade efter kläder till bröllops festen nästa Lördag och kan säga att hon hade riktigt svårt att hitta något som passade eftersom hon är gravid och har gått halva tiden. Men ska åka hem till dem  veckan med en kjol som jag har lånat förut och så hoppas vi på att hon kan ha den, annars måste hon iväg och köpa något nytt. Själv har jag redan bestämt vad jag ska ha på mej och tror att det kan bli riktigt snyggt, men kommer stå hemma hos mamma på Lördagen och behöva stryka mina kläder och antar att alla andra också ska stryka då.

Nu sitter jag iaf och kollar på Polisskolan 3 begåvningsreserven och den började vid 18.20 så har ju inte hållt på så länge än, men tycker alltid att polisskolan är bra och har sett alla filmerna flera gånger, kan aldrig på nog av dem. Funderar på om jag ska ta och kolla på Körslaget ikväll eftersom det är finalen ikväll och nu står det ju bara mellan lag Stefan och lag Ola, men men får se hur jag gör.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0