Idag kommer Jessica!

Hej hej!

Är på väldigt bra humör idag och är redan rätt pigg för det var jag inte ett dugg när alarmet på mobilen ringde, men fick lov att gå upp och plocka ihop eftersom jag inte orkade det igår så får göra det nu på morgonen innan jag tar bussen in till rese centrum för att möta Jessica som kommer med tåget 11.13 från Stockholm. Även om det kanske inte syns så har jag fått undan en del av det som låg framme i lägenheten men ska strax fortsätta så det ser lite bättre ut.

Jaha och var ska vi göra idag då? Vi har inga planer än vet iaf att vi måste in och handla lite eftersom jag inte har någonting i kylen, iaf inget som man vill äta och dricka så här ^^. 

Bara tanken om att hon kommer om lite mer än 1 timme gör mej så mycket gladare än vad jag var igår, för då var det någon som gjorde mej ledsen och arg men det är ju tur att det finns folk som får en på bra humör :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0