Fortfarande vaken

Tänka sej jag är fortfarande vaken men det är faktiskt inget ovanligt för på dom senaste månaderna har jag haft riktigt svårt att somna, så vad gör jag om nätterna då? Sitter faktiskt och letar jobb för fullt men gör även annat, passar på att läsa lite bloggar och kolla på serier som jag har missat men ska faktiskt slå av datorn om en liten stund för ska upp vid 08.30 imorgon och ringa ett samtal och ska INTE missa det då.

Idag har jag sålt min Wella Curl & Swing som jag la upp på Blocket igår och efter bara några timmar så hörde någon av sig och var intresserad så vi mailade lite och idag kom vi överens om priset 475:- och då kostar dom minst 595:- i butik så var riktigt nöjd med priset som jag fick. Har även kontakt med ett företag som köper begagnade mobiler och även om dom är trasiga så fick maila över modell och vad jag ville ha för dem, men är svårt att sätta ett pris på en mobil som inte funkar. Men skrev iaf att jag vill ha minst 1300:- för min Sony ericsson t707 som är låst till 3, för innan var det en kille som var intresserad men han tyckte att det var för dyrt och till och med 1000:- var för dyrt tyckte han men jag var hård och gav inte med mej, utan skrev att ett lägre bud skulle vara ett skambud för en bra mobil.


Just det ska komma ihåg att åka ner till resecentrum senare idag och lösa ut min check som jag har fått, känns väldigt skönt med lite extra pengar :P har räknat ihop den med det jag har löst här hemma och i pant och det blir över 500:- inte alls illa då kan jag åka till Cassels och köpa en paljett klänning till 1900 tals festen den 27e. Får även ta en rabatt check som min syster hade hemma som var med i idrotts häftet som dom köpte när det var matfestival här i slutet på Augusti.


/ Natti Bea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0