Fixar dagen

Hej!

Nu äntligen har jag fått "fingrarna ur arselet" och ringt det där viktiga samtalet, fattar liksom inte varför jag inte har ringt tidigare men kan säga att jag var väldigt nervös när jag satt där och pratade med personen men allt släppte när vi hade lagt på. Så lite senare idag måste jag ta mig ner till arbetsförmedlingen och skriva in mig där men det ska jag se till att jag gör, då kan jag passa på att skicka paketet som ska iväg samtidigt, allt känns helt plötsligt lite bättre än innan förstår liksom inte varför jag inte har ringt tidigare var inte alls farligt.

Inatt har jag sovit på soffan och det har gått ovanligt bra för annars när jag har sovit här så har jag vaknat och haft så himla ont i nacken, soffan är inte så stor är bara en 2 sits soffa så ni kan ju tänka er hur trångt det har varit. Anledningen till att jag sov här ute var att igår när jag höll på och städa så la jag upp massa grejer i sängen och sen orkade jag inte plocka ur dem när jag skulle sova men det har varit riktigt bekvämt här på den lilla soffan.

Nej nu ska jag se till att göra någon nytta här hemma innan jag tar bussen ner till arbetsförmedlingen, men jag är så himla trött att jag bara skulle kunna lägga mig och sova i några timmar till men det hinner jag inte med nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0