.....

Känner att jag måste skriva en sak, varför blir det alltid att man faller för samma typ av killar hela tiden? Har sett ett mönster med mina ex och dom flesta killar jag har dejtat, nu är det inte så många men dom flesta har sett nästan lika ut.

Dom har varit smala lite töntiga, iaf hälften av dom och det är konstigt för när jag kollar på en kille ute på krogen eller stan så är det inte alls den typen som jag kollar på utan mer såna som är tränade ser väldigt bra ut. Men jag tror att jag har en anledning varför det inte blir något med en sån kille, eller finns många men en är att jag är otroligt blyg och därför kanske det är lättare att gå till nån som är lite "töntigare"

Men på Lördag ska vi iaf ut på krogen, det händer varje gång Jessica är här och ska försöka att det inte ska bli som förut men en hemlighet är att det finns 2 stycken här nere som vill träffa mej. Men har sagt att vi ska ut så vill dom ses kan dom ju komma till Vatra på Lördag kväll ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0