Blandat 091103

Hej!

Sitter i fåtöljen på massage dynan här hemma hos mamma och tänkte passa på att skriva ett blogg inlägg när jag ändå har tid över, ska ju inte åka med bussen fören 12.50 så har gott om tid på mej. Förresten så sitter jag med en inpackning i håret också och äver det har jag en plastpåse och en handduk för att hålla det varmt, läste nånstans att man ska göra så för då blir håret extra mjukt efteråt.

Igår hände inte så mycket bara att min bror, hans fru och hennes syster kom ner och ät lunch med mej, men när dom väl kom så luktade det rök i hela huset eftersom jag skulle försöka elda i kakelugnen men det gick inte så bra för det började ryka och så satt brandvarnaren igång.På kvällen så gick jag upp till min bror eftersom bjudit dit oss på fika och mamma kom raka vägen från jobbet.

Kan berätta att dom har haft ett väldigt mycket att göra sen dom kom hem från USA i Söndags natt, detta eftersom deras vänner varit dit i helgen och hittat på en massa bus eftersom dom smet och gifte sig i Las Vegas. Så huset var inlindat i ensilage plast och där hade dom skrivit på, cyklarna, stegen, soptunnan och ett träd var också inlindat i plast. Inne i huset så hade dom skruvat ur i princip alla glödlampor och tagit Mattias kalsonger och Christins plattång och hårblås. Sen hade dom lagt hårdbröd smulor under varenda matta och i sängen, sen hade dom lagt ut hälften av tv spelen och cdskivorna lite här och där. Inne i köket hade dom bytt plats med nästan alla saker som låg i lådorna och sen ställt allt porslin,glas och bestick på bänken. Fick även höra av Christin  att allt toa papper var borta och att dom hade satt glad pack på toaletterna.

Så hela släkten och alla vänner är misstänkta även om vi kan lova att vi har alibi för att vi inte varit med och gjort något. Men nu för dom iaf chansen att ge tillbaka när vännerna gifter sig eftersom dom var först ut av allihop.

/Bea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0