091116

Hej!

Idag har jag inte gjort just någonting men det har faktiskt varit väldigt skönt eftersom jag inte mådde bra imorse när jag vaknade och har faktiskt känt mig rätt hängig hela dagen, så har spenderat i princip hela dagen i soffan framför tvn förutom då få stunder jag varit uppe. La in en annons på blocket tidigare idag och inte långt efter fick jag ett mail av en som var intresserad att köpa det jag annonserade om, så mailade tillbaka men har inte fått något svar än men hoppas på att allt går bra och jag får grejen såld för isf får jag minst 400:- extra som kommer väl till pass nu.

Nu är liksom klockan efter 01.30 och jag är fortfarande inte ett dugg trött så ska passa på att kolla på Criminal minds som visas på 9an nu och så ska jag sova så länge jag vill imorgon bitti, för tänkte passa på att plocka ihop här hemma så det ser bra ut när jag kommer hem nästa gång, funderar faktiskt lite på när jag ska åka hem. För har sagt till familjen att jag har tenta i slutet på November så funderar på om jag ska följa med ner igen efter helgen och sen ta tåget upp igen innan sista helgen i November för sen ska jag upp första helgen i December.

Just det nu är det inte så långt kvar tills första intagnings beskeden till högskolan kommer och jag hoppas verkligen på att jag kommer in på någon av utbildningarna jag har sökt till, men får väl se hur det blir med den saken för annars får jag börja jobba och jag söker ju jobb för fullt och i nästan hela Sverige, men vill helst ha något här i närheten men i värsta fall får jag flytta hem till mamma igen, men det kanske inte är så dumt trots allt. Då skulle iaf räkningarna krympa med rätt mycket för då skulle jag inte ha någon hemtelefon, bredband eller tv som jag står och betalar för och dessutom så skulle jag ju inte betala hyra heller.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0