091111

Hej hej!

Sitter och kollar på CSI New York på 5an just nu men ska nog gå och lägga mej så fort det är slut, för ska försöka ta mej upp i god tid imorn och ringa lite samtal skulle egentligen ha gjort det på morgonen idag men orkade verkligen inte så gick inte upp fören efter 10. Sen var jag hemma till 11.40 då gick jag och tog bussen hem till min syster där jag blev bjuden på lunch, jättegod soppa och  hembakat bröd. När vi hade ätit klart och plockat ihop så klädde vi på oss och gick till Coop eftersom min syster skulle hämta ut musikal biljetter och så skulle Ida få nya finskor, då dom hade kastat hennes gamla.

Sedan jag kom hem någon gång runt 16.30 så har jag bara tagit det lugnt och suttit i soffan eftersom jag haft en hemsk huvudvärk, har även sökt lite jobb och lagt ut lite böcker till försäljning så är det någon som behöver kurs litteratur till sjuksköterske utbildning så har jag en del böcker som jag vill bli av med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0