091107

Igår åkte vi ner på stan runt 13.30 och väl där gick vi och kikade i lite affärer innan vi till sist satte oss uppe på Gräddhyllan och fikade, var riktigt onyttiga åt både blåbärs paj med vanilj sås och en choklad boll och drack cola. Men Jessica var ju ännu värre då hon åt kladd kaka med massor av grädde och sen åt hon ett stort wienerbröd och drack cola.

Sen bestämde vi oss för att gå in på systemet och handla lite dricka, det blev inte alls billigt och vi som bara skulle ha vin, sen gick vi in på apoteket eftersom jag skulle ha värktabletter och sen bestämde vi oss för att ta bussen hem.

Vid 16.50 gick vi ner till Näverstigen och tog bussen till Elins esplanad där vi gick runt en stund och kikade i lite affärer, var in på Cubus och hittade en jättefin klänning som bara kostade 199:- men jag betalade bara 139.50:- :D Efteråt gick vi in på Maxi för att handla lite, så blev hårfärg, strumpbyxor och lite till "fredags myset"

Sen gick vi till Prima och åt middag, Jessica tog en Princessa som vanligt medan jag gillar att variera mej så tog en Kebab pizza, den va rätt god men har ätit godare pizza.

Sen vi kom hem har vi suttit och kollat på Idol och det var synd att Rabih åkte ut, men han stog ju mot Mariette fast tkr att han är mycket mer värd att vara kvar än henne.

Jessica den skit ungen sitter och försöker störa mej medan jag blogga, hon hotar till och med att trycka på delete knappen, men det nöjet ska hon inte få :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0