Virus

Hej!

Jag som hade haft en sån väldigt bra dag och så får jag virus på mitt msn det första jag får när jag slår på datorn, fick en länk skickad från en tjej men som tur var så blev jag uppmanad av en kompis att jag skulle ladda ner ett antivirus program på viruset på msn, men kunde inte ladda ner det så enda alternativet är att formatera om datorn och jag har massa bilder och annat viktigt på och det skulle försvinna. MEN som tur var kom jag på att jag hade ett usb minne liggande någonstans i lägenheten så letade reda på det och nu har jag fått över allt på det så nu finns det absolut ingenting kvar på min dator. Detta är liksom något som känns otroligt onödigt för insåg att det skulle kosta massa pengar att få det gjort, men mamma kom på den smarta idén att min systers mans bror har haft egen data firma och har jobbat med såna saker så ska höra med honom om han kan hjälpa mej. Och har jag tur och han kan göra det så kanske jag inte behöver betala lika mycket som om jag går till någon annan.

Så har suttit här sen efter 15 och hållt på att försöka få bort det dumma viruset och egentligen skulle jag ha städat för kommer inte hinna med det imorn eftersom min syster kommer och hämtar mej 08.30 imorn och sen kommer jag inte komma hem igen fören den 22a.


Så därför ska jag gå och börja med städningen nu så att jag blir klar med den någon gång för vill inte behöva städa hela kvällen för har en massa andra saker som också behövs göras.

Om jag hinner så skriver jag ett inlägg senare ikväll och isf blir det mitt sista inlägg på mer än 1 vecka och det ska faktiskt bli rätt skönt att inte ha en dator som man behöver vara beroende av.


Kommentarer
Postat av: Christoffer Larshans - Bögen från Dalarna

Jag lovar, du blir inte besviken om du köper ananas och passionsfrukten! Mums säger jag bara! :D

2009-05-14 @ 19:31:21
URL: http://gaymasen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0