Onsdag

Hej!

Kom hem från skolan alldeles nyss, har varit där sedan 08 imorse och ska dit igen efter lunch så ska bara ta mej något att äta och sen åka igen.

Har inte så mycket att skriva om hittils idag, kanske förutom att mamma kansker kommer ner imorn hade egentligen tänkt att jag skulle åka upp över helgen men hon tyckte att det var bättre att hon kom ner nu när jag har dåligt med pengar. Så vi får väl se vad vi hittar på att göra har inte bestämt någonting än men kanske åker iväg och gör något tänkte höra om vi ska gå ut och äta någon dag skullr vara en omväxling.

Nej nu har jag inte tid att sitta här längre måste göra iordning några smörgåsar då jag inte hann ta fram något till lunchen imorse.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0