Fredag

Hej hej!

Vilket underbart väder vi har haft idag och har fortfarande tydligen så har en stor del av Sverige samma underbara väder idag, men tyvärr har jag inte fått njuta så mycket av det eftersom jag har hållt på och städa nu innan mamma kommer ikväll och jag håller fortfarande på men är snart klar. Men tyvärr så har solen redan försvunnit från min balkong nu så kan inte njuta av den =( visst skulle jag kunna gå ut och sätta mej på en bänk men har så mycket annat och fixa istället.

När mamma har kommit så ska vi ta allt mitt papperskräp och åka iväg med det, är väldigt mycket så ska bli skönt att få iväg det ska även passa på att gå in och hanndla samtidigt då jag knappt har någonting i kylen då jag knappt äter frukost men brukar göra de när mamma är nere så blir nog havregryns gröt varje morgon den här helgen.

Imorn ska vi som sagt åka till Jönköping och shoppa eller jag kommer nog inte köpa något men är roligt att gå i affärer ändå. Sen kommer även Therese, Christian och barnen hem från USA imorn så vi lär säkert åka dit på kvällen och hälsa på dem, får se hur mycket vi hinner med funderade även på att laga middag också blir antingen något Indiskt eller Thiländskt.

Har även varit lite klantig idag fast det är inget ovanligt när det gäller mej, kanske inte alltid skriver om det men brukar göra lite klantiga saker då och då. Som idag skulle jag ta på mej filten medan jag satt i soffan med datorn så ställde den på bordet och lyckades välta ut min vattenflaska som var full med vatten, lyckades faktiskt göra det 2 ggr dessutom. Så fick vatten på datorn och sen rann det ner på golvet och kom på sladdarna så fick skynda mej att torka av dem innan det hände något mer.

Nej nu ska jag ta och sätta igång med städningen igen för annars kommer jag aldrig bli klar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0