Fredag morgon...

Hej!

Vaknade alldeles nyss och har haft en hemsk natt för i princip varje natt har jag en mardröm om att jag vaknar på morgonen och att ytterdörren är öppen och det är någon inne i lägenheten. Blir alltid lika rädd men jag vet att det inte är sant att det kommer hända något sånt men man vet aldrig, men för det mesta så lyckas jag somna på kvällen men så bra gick det inte igår utan kunde verkligen inte somna. Så gick iaf upp och tog mej ett bad så där mitt inatten ett kort men ändå väldigt väl behövligt för i vissa fall blir jag väldigt trött när jag har badat men så blev det ju så klart inte igår så startade datorn igen och spelade lite spel.

Just nu då sitter jag i soffan som vanligt varje dag och kollar på Våra bästa år och ska snart gå in och ta mej något att äta till frukost så det är gjort innan jag ska åka ner på stan och gå till Polisen och hämta ut mitt pass för det hann jag aldrig göra igår. När jag har gjort det så ska jag träffa Therese, Ida och Max på stan för att passa barnen medan Therese ska in till optikern och prova sina nya linser. Och när jag har barnen så ska jag passa på att gå och leta efter en sak som jag behöver köpa.

När vi är klara på stan så ska jag gå till skolan och gå på föreläsning till 4 eller 5 tror jag att det är, och när den är slut så är det bara att åka hem och ta det lugnt och se om det finns någon tvättid i helgen, det skulle vara helt perfekt med tanke på att jag går i skolan ända tills på Onsdag nästa vecka och går sena dagar också. Sen kanske det är dags att se över vad jag ska ha med mej när vi åker med tanke på att det är 1 vecka kvar tills vi åker nu.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0