Uppdatering

Hej!

Håller ju på och tvättar som jag skrev i ett tidigare inlägg och strax före 13 skulle jag ner och ta ur tvätten ur maskinerna och stoppa in en del tvätt i tumlaren medan resten skulle hängas inne i torkrummet men saken var den att jag inte kom in i torkrummet, så bestämde mej för att jag fick tumla allt istället. Så blev kvar i tvättstugan i ungefär 30 minuter något som annars går på 10-15 minuter, men efter många om och men öppnade dörren till torkrummet sej och jag kunde hänga in dom stora sakerna där. Och som vanligt ställde jag tumlaren på 40 minuter så ska ner dit igen vid 14 och då blir det väl till att lägga in lite som hängt i torkrummet.

Nu medan jag sitter här och bloggar så lyssnar jag på min Mp3 som jag hittade i en resväska för några veckor sen har har inte kunnat ladda den fören idag för hittade inte laddaren förens imorse. Och blev glatt överraskad över all musik som var inlagd på den så just nu lyssnar jag på Erik Segerstedts första skiva är helt förälskad i låtarna dom är ju så himla bra. Ska även passa på att gå igenom alla dom andra låtarna också och kolla om jag ska ta och lägga in nån mer musik, för det får jag lätt plats med för den är på 4GB så får ju plats med en massa musik. Kan även ha filmer i den också om jag skulle vilja men det känns ganska onödigt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0