Uppdatering

Hej hej!

Sitter på tåget från Göteborg nu och för tillfället är vi i Herrljunga och jag har bara runt 15 minuter kvar tills jag är hemma i Skövde, kan säga att jag känner mej rätt virrig i huvudet det beror nog på att jag har varit på semester och inte behövt ha koll på några speciella dagar. Men snart är det dags att återvända till verkligheten några dagar innan skolan slutar för sommaren. Hade helst av allt haft semester i flera veckor till och inte behövt gå till skolan fören i höst igen, men sån lyx är det inte här utan får stå ut några dagar och sen är det "sommarlov" men ska ju jobba en stor del av sommaren.

Har kollat upp bussarna hemma också och det går en buss vid 20.00 så tar den hem till min syster och lämnar grejerna där och packar en övernattnings väska för att sedan åka hem till nästa J. Det är alltså inte Jessica för hos henne har jag varit under helgen utan nu finns det en till och ska bli spännande och komma dit och se den otroligt fina lägenheten som ligger mitt inne i stan, kan säga att jag är väldigt avundsjuk men kan tänka mej att hyran är rätt "fin" den också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0