Uppdatering

Hej!

Är på riktigt bra humör idag trots att jag är små trött men har sovit riktigt bra inatt iaf och det var väldigt skönt att få sova i min egen säng även om sängen på Korfu var hyfsat skönt jämfört med dom andras men där var det ju så himla varmt att man vissa nätter knappt kunde sova. Är ju påväg ner till Jessica och det ska bli roligt att träffa henne igen för det är över 1 månad sedan nu, dessutom har jag ju en överraskning med mej åt henne som hon ska få. Tänker inte skriva vad det är eftersom jag vet att hon läser min blogg så vill ju inte förstöra överrakningen, men kan iaf skriva att det är något mycket bättre än ett vykort. Ikväll ska vi ju på maskerad och jag har iaf kommit ihåg att ta med mej min maskerad kostym och ska bli intressant att de hur den passar med den lilla solbränna som jag har fått under semestern.

Åkte precis från Varberg och nu är det bara 2 och 5 minuter kvar tills jag är i Malmö och sen ska jag ju byta tåg där och har ungefär 30 minuter på mej så ska gå och köpa biljetten och sen kolla om jag kan hitta på Espressohouse och eventuellt köpa en till Chailatte är så himla beroende av det när jag väl har fått i mej så måste jag ha mer.

Eftersom jag ska tatuera mej imorn kväll och han som ska göra det inte tar kort fick jag lov att ta ut pengar på Centralen i Gbg så nu tror jag att jag har så det räcker och blir över, tror inte att den kommer kosta allt för mycket, sen skulle mamma föra över lite pengar åt mej också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0