Torsdag....

God morgon!

Vaknade för en liten stund sedan och är väldigt trött skulle gärna gå och lägga mej en stund till det hade varit väldigt skönt, men det kan jag ju inte för ska åka hem till Therese och lämna lite grejer och även hämta lite grejer från dem. Efter att jag har varit där ska jag åka hem och lämna grejerna och sen ta bussen ner på stan och gå till polisen och hämta ut mitt pass om jag hinner sen  är det dags att gå till skolan, men idag ska jag inte vara där så länge utan ska bara dit och hämta lite papper.

Just det idag är det ju bara 8 dagar kvar tills vi åker till Korfu och det ska bli så himla skönt att få komma till värmen och komma bort från vissa saker här hemma.

Men vi hörs senare ikväll.

/ Bea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0