Tisdag

Hej!

Sitter i soffan och planerade att jag skulle betala mina räkningar men då funkar inte internetbanken för tillfället så får göra det lite senare, kan säga att det inte var någon rolig syn när jag fick se hur mycket jag hade räkningar för det är nästan 6000kr den här månaden och då fick jag ungefär det i studiebidrag också. Men tänkte höra med mamma om jag kan få låna lite mer pengar av henne så att jag klarar mej över sommaren iaf, för får ju inge mer pengar fören lönen i Juli tror jag att det är och så länge kan jag inte klara mej själv.

Men det finns en postítiv sak i det hela och det är att jag har flyttat telefoni och det fasta bredbandet till Comhem ist för att ha kvar det hos telia, för då blir det minst 125kr i månaden medan räkningarna hos telia låg på 756kr visserligen är telefonin för 4 månader då men blir alldeles för mycket iaf. Och sen ska jag komma ihåg att säga upp ett dumt medlemskap som jag har, men har inte hunnit göra det än för man skulle skicka vykort till dem för att säga upp och det ska ske innan den 20e i månaden. Ska även komma ihåg att säga upp mitt fadderskap som tiger fadder i wwf, för dom drar också 100kr/ mån, det enda jag i princip inte ska säga upp det är medlemskapet jag har på Nautilus.

Sen ska jag skära ner på shoppingen men har faktiskt varit duktig för har inte köpt några kläder på ett bra tag nu och ska inte köpa något nytt fören tidigast i höst när jag har bra med pengar igen, för det enda jag köpte på Korfu var "dricka" och allt som allt handlade jag bara för 400 kr där. Det är sjukt bra att bara göra av med så lite pengar på en veckas semester.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0