Tisdag morgon

God morgon..

Sitter i soffan just nu och kollar på Våra bästa år skulle egentligen ha varit till skolan senare idag men det orkar jag inte idag för igår kväll fick jag en hemsk huvudvärk som jag antar var migrän och det hjälpte inte ens med värktabletten som jag tog heller. Så har fortfarande huvudvärk så vet inte vad jag ska göra för att det ska bli bra, kanske borde gå till vårdcentralen och eventuellt få migrän tabletter utskrivna.

Så när jag ändå bara ska vara hemma idag så ska jag bara ta det lugnt och ligga här i soffan och kolla på tv och så klart ska jag ta mej an disken som jag inte orkade göra något med igår. Kanske borde försöka vila lite också skulle vara skönt om jag kunde få sova en stund idag. Och om jag känner mej bättre ikväll så ska nog jag och Therese åka och träna på gymmet ikväll skulle vara skönt nu när det inte är långt kvar tills jag åker.

Nu ska jag ta och gå in och fixa iordning nått att äta till frukost så jag slipper gå runt och vara hungrig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0