Tisdag 5e Maj

Hej!

Kom precis ur duschen och ska bara klä på mej och sen gå ner till affären och hämta ut mitt paket som hade kommit idag, det är min maskerad kostym som jag ska ha när jag ska ha när jag ska ner till Jessica i slutet på Maj. Trodde aldrig att det skulle gå så fort att få hem den eftersom jag var rädd att jag inte skulle hinna få den innan vi åker den 15e. Sen ska jag bara hem och lämna grejerna och ta min väska och ta bussen ner till skolan för att gå på en föreläsning sen blir det bara att åka hem och äta middag och kolla på Ugly Betty och Desperate Housewives som är på tv ikväll, em bättre kväll kan man inte önska sej. Hade tänkt kolla om jag har någon köttfärs i frysen för isf blir det pasta och köttfärsås till middag så himla enkelt men ändå så gott dessutom var det ett tag sen jag åt det nu.

Oj shit måste verkligen skynda mej nu annars kommer jag försent till skolan sen, hörs senare ikväll.

Ciao


Kommentarer
Postat av: Christoffer - Bögen från Dalarna

Ja, visst är det så!



Jag kan få riktigt mycket dalmål om jag pratar med pappa, haha. Konstigt, för han pratar inte direkt dalmål. Men vissa ord är helt ... CP! Haha.

2009-05-05 @ 16:31:54
URL: http://gaymasen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0