Söndag morgon..

God morgon..

Vaknade alldeles nyss även om jag inte behöver gå upp fören vid 11.30 det skulle ju ha varit skönt om jag hade kunnat sova tills dess med tanke på att jag inte somnade fören vid 04.30 i natt. Aja men nu är det som det är och jag är iaf vaken så att jag kan gå ner till tvättstugan vid 12 och tvätta det som jag ska ha med mej när vi ska åka på Fredag. Men för att inte ha sovit mer än 6 timmar inatt så kan jag säga att jag är ovanligt pigg trodde att jag skulle vara jättetrött och kunna somna om igen och sova till halv tolv. Men det är väl bra det iaf för då kan jag ju ta och gå igenom tvätten lite senare och kolla vad som ska tvättas och vad som ska tvättas tillsammans, för har bara lite tvättmedel kvar och känner inte för att gå till affären och handla mer så idag sja det snålas.

Så mina planer för dagen är tvättning mellan 12-17 och mellan det och efter ska jag ta och se över vad som ska med och eventuellt börja packa, skulle vara ganska skönt att få det gjort så slipper jag tänka på det i veckan. Måste även komma ihåg att gå i mina sandaler lite också så att jag inte får skavsår direkt när jag börjar använda dem för det skulle ju inte vara kul. Ska även passa på att prova kläderna så jag vet hur dom sitter för från förra sommaren så har jag gått ner runt 8 kilo och då har ju kläderna blivit antingen helt perfekta nu eller så kommer dom vara för stora, vissa kläder gör det ju inget men med andra skulle det säkert se konstigt ut. Fast nu så kanske dom kommer sitta som förra sommaren får väl se hur det går för min magen är rätt svullen nu för en ganska jobbig sak skull men förhoppningsvis så går det över innan vi ska åka till Korfu eller iaf innan vi kommer ner.

Ska nog även ta och skriva ett schema över vad som ska göras nu i veckan innan Torsdagen då vi åker till Arlanda, det är ju så himla många saker som måste göras innan det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0